Sunday, August 27, 2006

Google Adsense

Hey! Apa khabar anda? Boleh tolong saya tak? Saya telah menerima balasan e-mail daripada Google Adsense yang menyatakan permohonan saya tak dapat diluluskan kerana:
1. Account information incorrect or not provided
2. Unsupported language

Saya dapat memahami sebab pertama tu, mungkin kesilapan tidak memasukan nama penuh dll, tapi saya tidak begitu memahami sebab yang kedua itu. Adakah blog dalam BM tidak dibenarkan atau ada kesilapan lain yang telah saya masukan semasa pengisian borang adsense dulu.

Sesiapa boleh tolong saya?

3 Comments:

Anonymous smartusaha said...

1. Pastikan isi maklumat yang betul dan tepat. Nanti mudah google nak hantar cek ke rumah. :)

2. Blog dalam BI sahaja diterima. pastikan sebelum apply, blog atau laman web kita tu dah ada content. Utamakan bahasa inggeris.

InsyaAllah akan approve tanpa susahnya.

Tips: Kalau tak pandai dan malas nak menulis dalam bi, guna dulu artikel percuma di mana-mana artikel direktori seperti di ezinearticles.com

Moga membantu.

5:20 PM  
Anonymous Alfirus said...

Yup... aku kat sini mengukuhkan lagi ayat ayat smartusaha

Untuk memahami adsense.. maybe http://www.rajaadsense.com/forum adelah tempat yg sesuai untuk faham akan adsense lebih dalam

10:22 AM  
Anonymous cikgubiz said...

rasanya kdene dalam BI

3:41 PM  

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home